W dniu 10 lutego 2017 roku o godzinie 10.00 na sali gimnastycznej w Zespole Szkół Nr 2 w Bratoszewicach rozpoczęła się uroczystość z okazji Dnia Babci i Dziadka. Licznie przybyłych gości, zwłaszcza babcie i dziadków, powitała Pani Dyrektor Ewa Piórkowska. Uczniowie Szkoły Podstawowej wraz z rodzicami i nauczycielami przygotowali część artystyczną i słodki poczęstunek. Kiedy już babcie i dziadkowie oraz rodzice zasiedli przy ładnie nakrytych stołach rozpoczęły się przygotowane dla nich występy. Konferansjerami w tym dniu byli uczniowie klasy III gimnazjum Agnieszka Szcześniak i Mateusz Dudkiewicz. Jako pierwsi na scenie zaprezentowali się ,,najsłodsi’’ uczniowie szkoły, czyli przedszkolaki. Uczniowie klasy 0 zaprezentowali się w piosence o wspaniałych dziadkach. Uczniowie klasy I w wierszach i piosenkach pokazali jak ważną rolę w życiu ich pełnią babcie i dziadkowie. Po klasie I przyszedł czas na klasę II, która w nieco zmienionej wersji zaprezentowała ,,Czerwonego kapturka”. Występ klasy II zakończyła piosenka pt. ,,Moja babcia” w wykonaniu Milenki Markowskiej. Klasa III zaprezentowała się w skeczach i piosence dedykowanej dla najważniejszych w ich życiu osób â babci i dziadków. Uczniowie klasy IV w piosence zabrali nas do czasów, kiedy królował chłopiec z gitarą, a za rogiem stali chłopcy radarowcy. Nieodzownym elementem stroju babci są korale. Nawiązując do tego klasa V zaprezentowała piosenkę Brathanków pt. ,,Czerwone korale”. Klasa VI zadedykowała dla gości piosenkę z pytaniem ,,Czy wszystkie babcie lubią walczyki”. Program artystyczny zakończył piękny wiersz w wykonaniu Zuzi Kaczor z klasy VI. Na koniec Pani Dyrektor podziękowała wszystkim artystom, nauczycielom, rodzicom za przygotowanie uroczystości oraz jeszcze raz życzyła wszystkim babciom i dziadkom dużo zdrowia, wszelkiej pomyślności i jak najwięcej słońca każdego dnia. Było tak miło, że goście wraz z uczniami jeszcze długo rozmawiali i częstowali się smakołykami.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|