9 czerwca 2017 roku o godzinie 9 50 rozpoczęło się podsumowanie projektów edukacyjnych klas II gimnazjum. Uczniowie byli podzieleni na 9 grup:
I grupa - „Nie obojętni – warto pomagać” - Natalia Sobierajska, Julia Frątczak, Mateusz Florczak, Martyna Mrzygłód i Katarzyna Stępniak pod opieką pani Wioletty Walak i pani Moniki Kalinowskiej
II grupa - „Cash, GPS i skarb jest” - Marcel Ruta, Aleksandra Horodecka, Sergiusz Rosiak i Adam Piątkowski pod opieką pani Elżbiety Foks
III grupa (II A) - „Jak uratować naszą planetę?” - Damian Miśkiewicz, Adam Koślin, Szymon Jęczkowski, Jakub Pytlos i Bartosz Pietrucha pod opieką pani Małgorzaty Rutkowskiej i pani Bogusławy Kosiorek
IV grupa (II B) - „Jak uratować naszą planetę?” - Dawid Łapacz, Piotr Pelski, Jakub Witczak, Bartosz Walerych i Kacper Kosma pod opieką pani Małgorzaty Rutkowskiej i pani Bogusławy Kosiorek
V grupa - „Przysłowia w Polsce i ich wpływ na przeszłość i współczesność” - Wiktoria Wójcik i Oliwia Dworczyk pod opieką pani Małgorzaty Chmurskiej
VI grupa - „Hand-made – tworzymy sami” - Bartosz Wiśniewski, Kamil Dobrowolski i Michał Serafiński pod opieką pani Elżbiety Foks i pana Zbigniewa Motyla
VII grupa - „Gry i zabawy edukacyjne” - Wiktor Szychowski pod opieką pana Piotra Banaszka i pani Aleksandry Miller
VIII grupa - „Proste modele silników elektrycznych” - Tristan Lewandowski, Krzysztof Kałuża i Dominik Kałuża pod opieką pana Janusza Bobrasa
IX grupa - „Młody fotograf czyli cudze chwalicie swego nie znacie” - Małgorzata Bartoszewicz pod opieką pani Aleksandry Miller
Każda grupa miała określoną ilość czasu na zaprezentowanie efektów swojej całorocznej pracy. Uczniowie przedstawili przebieg realizacji swoich projektów nauczycielom i młodszym kolegom z klasy I gimnazjum. Ich zadaniem było wyjaśnienie jaki był cel projektu, przedstawienie napotkanych trudności oraz powód wyboru danego projektu. Pojawiały się także prezentacje multimedialne, plakaty i gazetki. Mimo towarzyszącego stresu każda grupa starała się zaprezentować z jak najlepszej strony.
Agnieszka Szcześniak
Podsumowanie projektów edukacyjnych
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|