Szlachetna paczka
         
          
           
            
             W tym roku po raz pierwszy nasza społeczność szkolna przyłączyła się do ogólnopolskiej akcji wolontaryjnej
            
           
          
         
         
          
           
            
             Szlachetna Paczka
            
           
          
         
         
          
           
            (odział Stryków).
           
          
         
         
          
           
           
          
         
         
          
           
            W projekcie Szlachetnej Paczki można pomagać na wiele sposobów.
           
          
         
         
          
           
           
          
         
         
          
           
            My zdecydowaliśmy się na zbiórkę trwałych, suchych artykułów spożywczych, czyli takich z dłuższym terminem przydatności, np. makaronów, mąki, cukru, olejów, herbat, dżemów, kasz, konserw mięsnych i rybnych, ryżu, słodyczy,
           
          
         
         
          
           
           
          
         
         
          
           
            warzyw w puszkach, itp. Ponadto zbieraliśmy artykuły chemii domowej: proszki do prania, płyny, szampony, mydła, szczoteczki i pasty do zębów… Te wszystkie dary trafiły do rodzin z gminy Stryków, których dotknęła prawdziwa bieda, często ukryta i zawstydzona prosić o pomoc. Dlatego też my, jako społeczność – silna grupa otworzyliśmy serca na potrzeby osób, które znalazły się w trudnej sytuacji materialnej z niezależnych od siebie przyczyn. Za wszelkie dary i otwarte serca wszystkim, którzy przyczynili się do zbiórki – DZIĘKUJEMY
           
          
         
         
          
           
            
           
          
         
        
             
             | 
           
             
             | 
           
             
             | 
           
             
             | 
          
             
             | 
           
             
             | 
           
             
             | 
           
             
             | 
          
             
             | 
           
             
             | 
           
             
             |