DZIENNIK ELEKTRONICZNY

Zbiórka na wyjazd na zieloną szkołę w dniach 21 - 25 maja 2018

pod szkołą 21 maja 2018 o godzinie 6.45.

Serdecznie prosimy o punktualność.


Gabinet profilaktyki zdrowotnej

Egzamin ósmoklasisty

Od 1 września 2017 szkoła nosi nazwę Szkoła Podstawowa im.ks. I.Radziszewskiego-pisma urzędowe proszę kierować posługując się nową nazwą.

Nowy System Oceniania

Harmonogram spotkań z rodzicami na nowy rok szkolny 2017/2018

Instrukcja pierwszego logowania

Ocalić od zapomnienia – Lekcje plastyki ZSNr2 Bratoszewice

Uczniowie klasy VI w ZSNr2 w Bratoszewicach przygotowały cykl lekcji pt. ,,Ocalić od zapomnienia’’- Ciekawe miejsca architektoniczne mojej okolicy. Projekt ich polegał za wyborze najciekawszych miejsc architektonicznych w swojej lub najbliższej okolicy, zrobienie zdjęć i przygotowanie ciekawostek o tym obiekcie i tak np.

Chłopcy : Kacper Kosma ,Bartosz Walerych, Piotr Pelski , Dawid Łapacz przygotowali planszę o pałacu Rodziny Rzewuskich w Bratoszewicach . Umieścili na niej historie powstania pałacu, ciekawe plany, charakterystykę stylu w jakim jest pałac zbudowany i oczywiście dużo ciekawych i pięknych zdjęć z lat ,,młodości’’ pałacu i tych ukazujących jego stan obecny. Po swojej prezentacji chłopcy przygotowali pytania sprawdzające na temat swojego wystąpienia i zadawali je kolegom .

Martyna Mrzygód i Julka Frątczak przygotowały album o historii naszego pałacu i parku w Bratoszewicach ,

Wiktoria Wójcik przedstawiała nam zdjęcia najstarszych i zabytkowych grobów na cmentarzu w Bratoszewicach ,

Damian Miśkiewicz zaprezentował historie powstania Kościoła Świętego Marcina w Strykowie ,Ola Horodecka na plakacie opisała Kościół parafialny pw świętego Szczepana w Koźlu.

Bartek Pytlos ,Kuba Witczak ,Szymon Jęczkowski i Marcel Ruta przedstawili fotografie i historie kościoła i parafii w Bratoszewicach a Bartosz Pietrucha i Kacper Fiuczek opowiadali nam o pałacu rodziny Lemańskich ,która zamieszkiwała w pałacu na Woli Błędowej. Zapewne taka lekcja plastyki na długo będzie odnotowana w pamięci naszych uczniów, bo przygotować, przedstawić i zakodować w pamięci obrazy obiektów, które są już w coraz gorszym stanie architektonicznym to naprawdę duże przedsięwzięcie .Już w kwietniu planujemy rajd pieszy do poznanych obiektów, aby przekonać się jak wyglądają w rzeczywistości.